Functie
Als Teamleader IT Helpdesk krijg je de
verantwoordelijkheid over het aansturen van het service desk team en het opvolgen van de operationele dienstverlening volgens de SLA’s
. Jouw takenpakket bestaat uit een aantal gevarieerde activiteiten:
• Coachen van een
8-tal service desk medewerkers
• Zorgen dat de dienst gezien wordt als partner voor de interne business
• Instaan voor het leveren van een efficiëntie en doeltreffende service
• Coördineren en organiseren van verschillende activiteiten binnen IT support
•
Operationeel meewerken
• Het opmaken van een
planning
en
taakverdeling
voor het team
•
Teammeetings
organiseren en leiden
• Uitwerken, implementeren en documenteren van de processen
Bedrijfsprofiel:
Vast Contract - Regio Waregem
#teamlead #helpdesk #support
Onze partner is op zoek naar een Teamleader IT Helpdesk om hun service desk team aan te sturen. Dit gerenommeerd distributiebedrijf is gelegen in de regio
Waregem
en is gespecialiseerd in de verdeling van elektrotechnisch materiaal, technische oplossingen en diensten. Ben je op zoek naar zo’n uitdaging? Lees dan zeker verder!
Jouw profiel
Als Teamleader IT Helpdesk ben je in het bezit van een
bachelor
opleiding aangevuld met
enkele jaren werkervaring in een leidinggevende rol
binnen een IT omgeving. Verder ben je ook communicatief vaardig in het
Nederlands
,
Frans
en
Engels
. Daarnaast werk je
georganiseerd
,
gestructureerd
en
klantgericht
. Tot slot ben je gedreven en kan vlot
zelfstandig
aan de slag.
-
De activiteiten van een team coördineren
-
De gebruiker begeleiden bij het oplossen van problemen of van op afstand de controle nemen over het systeem
-
De middelen bepalen die nodig zijn om het probleem op te lossen en de oproep indien nodig bijsturen (onderhoud ter plaatse, gespecialiseerde technicus, ...)
-
De tussenkomsten bepalen op basis van informatie van de helpdesk, de hotline en informatiedossiers
-
Een hardware- of softwareprobleem vanop afstand diagnosticeren
Aanbod
Als Teamleader IT Helpdesk mag je rekenen op uitgebreide trainingen en opleidingen om jezelf te ontplooien op professioneel vlak. Daarnaast kan je genieten van een competitieve verloning met een uitgebreid pakket aan extralegale voordelen. Tot slot kom je terecht in een stabiele omgeving en kan je werken in glijdende uren en krijg je de mogelijkheid tot telewerken.
Voldoet deze functie aan jouw verwachtingen? Solliciteer dan rechtstreeks via de website of contacteer Matthias Kegels op het nummer +32 (0)4 76 35 74 35 of via matthias.kegels@experis.be.